چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه ی مقاومت اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس؛ شهید اسماعیل هنیه (رضوان الله علیه)، مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی را به امت اسلام و مردم مجاهد و مظلوم فلسطین، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همه آزادی خواهان و حق طلبان دنیا به ویژه خانواده مقاوم و فداکار این شهید والامقام تسلیت عرض می نماییم.

آن شهید مجاهد و پرچمدار آزادی قدس شریف، همواره در راه آزادی و عدالت، در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغالگری رژیم سفاک صهیونیستی ایستاد و در طول این سال ها با انتظار شهادت زندگی کرد.

این عملیات تروریستی و بزدلانه رژیم صهیونیستی بیش از پیش چهره خبیث این رژیم فاسد را در زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی و انسانی برای رسیدن به اهداف نامشروع خود بر همگان ثابت کرد.

صهیونیسم جنایتکار بداند که خون مطهر شهید هنیه (رضوان الله علیه)، عزم و اراده‌ ملت‌های آزاده و پایداری مجاهدان مقاومت را برای مقابله با استکبار جهانی و رژیم آپارتاید و غاصب سرزمین فلسطین بیش از پیش تقویت خواهد کرد و ثمره خون شهدای مقاومت چیزی جز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نیست.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه، بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و اقدام قاطع کشورهای مسلمان در مجامع و محاکم بین المللی برای برخورد با رژیم صهیونیستی تأکید دارد و ان‌شاالله به زودی انتقام خون این شهید بزرگوار از سران صهیونیستی گرفته خواهد شد.

با تقدیم تسلیت عمیق خود و آرزوی سلامتی و توفیق خدمت در راه اسلام برای خانواده معزز هنیه ، از خداوند متعال برای این فرمانده شهید، علو درجات و رحمت و رضوان واسعه الهی را مسئلت داریم.

حمید شهریاری

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha